تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی در چیست؟
تعیین نوع تارنما مطلوب برای هر استحصال و کاری، گامی اصلی در مسیر توفیق آنلاین به حساب میآید. به دنبال به پژوهش تفاوتهای کلیدی در بین وب سایتهای فروشگاهی و شرکتی می پردازیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.
۱. تفاوت در مخاطبان:
وب سایت فروشگاهی: مخاطبان این نوع وبسایت سئو در مشهد در ادامه خرید متاع یا این که سرویس ها میباشند. تمرکز محتوا بایستی بر معرفی ظریف تولید ها، ترغیب به خرید و ارائه تجربیات کاربری راحت باشد.
تارنما شرکتی: مخاطبان این وبسایت درپی داده ها بیشتر درباره کمپانی، سرویس ها و تولید ها آن میباشند. تمرکز محتوا بایستی بر جلب پشت گرمی، برندسازی و معرفی سابقه کمپانی باشد.
۲. غرض از فعال سازی تارنما:
وبسایت فروشگاهی: مقصود مهم این نوع تارنما، فروش بی واسطه تولید ها یا این که سرویس ها به مشتریان میباشد.
تارنما شرکتی: غرض مهم این نوع وب سایت، معرفی کمپانی، برندسازی، جلب اتکا و ساخت رابطه با مشتریان بالقوه میباشد.
۳. تفاوت در صفحه ها و تجهیزات:
وب سایت فروشگاهی: صفحه ها متاع، گروه بندی تولیدات، سبد خرید، درگاه پرداخت، سیستم کاوش و غربال تولیدها، قابلیت و امکان نام نویسی و پیگیری توصیه مثلا صفحه های و تجهیزات ضروری این نوع تارنما میباشند.
وبسایت شرکتی: صفحه ها “درباره ما”، “تماس با ما”، “سرویس ها”، “خبرها”، “آلبوم تصاویر” و “مقاله ها” به عنوان مثال صفحه های رایج درین نوع وب سایت میباشند.
بیشتر بخوانید :
شناخت با الگوریتم برت
۴. تفاوت در نوع و لحن محتوا:
وبسایت فروشگاهی: محتوا می بایست متقاعد کننده و دیدنی باشد و کاملا خصوصیتها و مزایای مال را به مشتری علامت دهد. لحن محتوا بایستی صمیمانه و صمیمی باشد.
وب سایت شرکتی: محتوا بایستی آموزنده و اثر گذار باشد و داده ها جامعی درباره کمپانی، سرویس ها و محصول ها آن ارائه دهد. لحن محتوا می بایست قانونی و ماهر باشد.
[ شنبه 25 فروردين 1403 ] 14:42 ] [ محمد صادقی ]
[ ]