اهمیت استفاده از فانوس دریایی (Lighthouse) در چیست؟


مداقه استعمال از فانوس دریایی (Lighthouse) در چیست؟

نسبتاً دیگه همگی ما می‌دونیم که گوگل مهم‌ترین و تاثیرگذارترین جزئیات الگوریتم‌های خودش رو مثل یک راز تو دل خودش نگه داشته و تا به الان از افشای اون‌ها هجران کرده؛ ولی در عین هم اکنون باز هم اطلاعات زیادی رو راجع به جنبه‌هایی که به هنگام قضاوت سئو در مشهد درباره یک وب سایت براش مهمه رو در مشت ما قرار داده. با این اکنون چقدر خوب میشد اگه می‌تونستیم سایت خودمون رو از لحاظ گوگل مشاهده کنیم.

البته که این آیتم اونقدرها هم نشدنی نیست و از‌آن‌جا‌که گوگل Lighthouse یک سرویس ارائه شده بوسیله خود گوگله، می‌تونه یک راه عالی برای دیدن موقعیت وب سایت باشه، اون هم به شکلی که گوگل اون رو مشاهده می‌کنه؛ چون این ابزار بعداز تجزیه و بررسی حالت تارنما شما، پیشنهاد‌هایی رو از جانب خود گوگل برای خوب کردن احوال به شما ارائه میده. در واقع در صورتی گوگل رو مثل دریایی تاریک، الگوریتم‌های اون رو امواجی حاذق و شکننده و صاحبان تارنما‌ها رو مثل ملوانان کشتی‌های گم شده در دل این دریای والا در نظر بگیریم، فانوس دریایی گوگل می‌تونه راهی سلامت و مطمئن رو برای نجات از غرق شدن میان این امواج به ما نشون بده.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ سه شنبه 8 اسفند 1402 ] 9:50 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

سئو تکنیکال چیست؟ آموزش نحوه پیاده سازی

بهینه سازی تکنیکال چیست؟ آیا ایفا seo تکنیکال ضروری میباشد؟ آیا با اعتنا به موقعیت جامعه؛ می بایست به تامل به کار گیری از سرویس ها seo

 بود؟ با اعتنا به‌این زمینه که‌این روز ها اکثر زمان ها خریدها در بستر وب واقعه می افتد؛ فروش حضوری هر روز معدود رنگ خیس از دیروز می‌شود. این زمینه منجر گردیده تا اکثر زمان ها فروشندگان به پندار به کار گیری از وب سایت تحت عنوان یک طرز کامل کننده فروش باشند تا بتوانند به درآمد نیکی دست پیدا نمایند. ولی سئو در مشهد ناگفته نماند که صرفا استعمال از seo تارنما نمی تواند کافی باشد؛ به این دلیل که می بایست بهینه سازی در اینستاگرام

 نیز صورت بپذیرد. انگیزه این مسئله هم تماما معلوم میباشد و آن هم توان اینستاگرام در دنیای امروز است.
با دقت به‌این توضیحات؛ قصد داریم در زمینه ی این قضیه که seo چیست و چه تاثیری قادر است بر روی فروش بگذارد حرف کنیم. در صورتی‌که دوست دارید تا به جواب پرسش خویش بر پایه ی این مسئله که seo تکنیکال چیست برسید؛ با ما تا انتهای نوشته‌علمی یاروهمدم باشید.

تعریف‌و‌تمجید seo تکنیکال
تعاریف مختلف و مختلفی بوسیله سئوکاران درخصوص بهینه سازی تکنیکال آورده شده میباشد که در حالتی‌که بخواهیم راجع به کلیه آنان کلام کنیم؛ به طور طبیعی کتابت تعدادی کاغذ نوشته‌علمی نیز نمی تواند آن طور که می بایست و شاید حق مقاله را ادا نماید. در حالتی‌که بخواهیم در ارتباط بهینه سازی تکنیکال یک تعریف‌و‌تمجید مختصر و قابل درک داشته باشیم می بایست این قضیه را ذکر کنیم که کلیه اقداماتی که جهت برطرف کردن مشکلات تارنما ایفا میگردد در تیم seo تکنیکال قرار می‌گیرد.

از رایج ترین ایراداتی که در بهینه سازی تکنیکال نیاز میباشد آنان را برطرف کرد؛ ارورهای 404، ارورهای ایندکس نشدن محتواها در گوگل و.... میباشند. ممکن میباشد این پرسش برایتان به وجود آید که آیا نیاز به برطرف کردن همه اشتباهات تکنیکال وب سایت وجود داراست. در جواب بایستی بگوییم آری. seo تکنیکال یکی قسمت های اساسی برای ربات های گوگل میباشد که در شکل وجود داشتن ایرادی در قسمت تکنیکال؛ وبسایت نمی تواند در گوگل سکو بگیرد.

برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 8 ]

[ شنبه 14 بهمن 1402 ] 15:56 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

چک کردن سئو سایت

در صورتی شما هم اینترنت سایتی دارید یا این که یک بهینه سازی شغل می باشید مطلقا براتون پیش امده که بخواید سئوی وب سایت خودتون را تحلیل نمایید یا این که شاید هم بخواهید بهینه سازی تارنما حریف خودتون را محاسبه فرمائید سئو در مشهد نظارت و بررسی seo تارنما حریف این یاری را به شما می نماید که بتوانید استراتژی های خودتون را برای یک سری گام جلوتر طراحی برنامه بکنید

چنانچه درباره بهینه سازی وب سایت داده ها جامعی ندارید می‌توانید نوشته‌ی علمی بهینه سازی چیست رو پژوهش فرمائید که تماما براتون توضیح دادم

یا این که ابدا چک سئوی وبسایت خودتون بهتون این یاری را می نماید که اشکالات و اختلال های سئویی وبسایت خودتون را محاسبه نمائید و برای تصاحب کردن جايگاه فراتر اون اشتباهات را رفع نمائید

شما صدر در صد برای کسب و کار آنلاین خودتون یک هدفی در لحاظ گرفتید برای اینکه متوجه بشید دقیقا کجای شیوه می باشید به تحلیل تارنما خودتون نیاز دارید بخصوص در‌حالتی که حریف های شما وبسایت های خودشون را seo کرده باشن.

آنالیز کردن seo تارنما یعنی چی؟

به لهجه بی آلایش seo محاسبه یعنی آنالیز کردن بهینه سازی موقعیت بهینه سازی یک وبسایت که به طور تقریب میشه اعلام کرد یک دستور اصلی و واجب  برای هر سایتی می باشد که از وضع و اوضاع seo تارنما خودش خبر داشته باشد.

و حتی به کنار اون یک فرمان اصلی هم برای یک رئیس seo یا این که رئیس یک سایت ارزیابی کردن بهینه سازی تارنما حریف نصیب مهمی از شغل وی می‌تواند باشد

ارزیابی کردن بهینه سازی وب سایت به دو قسمت تقسیم می‌گردد:

۱ بهینه سازی وب سایت خودمون

۲ seo تارنما حریف

بهینه سازی تارنما خودمون

در صورتی ما قصد این را داریم که بهینه سازی تارنما خودمون را نظارت کنیم خب اینجانب همین اولیه نوشته‌ی علمی پیشنهادم به شما به کار گیری از ابزارهای خویش گوگل میباشد زیرا درصد اعتنا آنها خیلی نسبت به سایر فراتر میباشد و شاید حتی میشه اظهار‌کرد ۹۹ درصد داستان آماری که به ما می‌دهد ظریف میباشد و درصد خطاش ۱درصد باشد.

ابزارهای بدون پول و ظریف خویش گوگل برای مثال:

۱-سرچ کنسول

۲-گوگل آنالیتیکس

این دو ابزار لبریز توان گوگل که به ما برای چک سئوی وبسایت خودمون خیلی امداد می نماید و هر سئوکاری بایستی مطلقا شغل با این دو ابزار را بلد باشد تا بتواند نتیجه ها مطلوبی بگیرد

بهینه سازی تارنما حریف

میرسیم به نصیب تحلیل یا این که نظارت کردن seo وب سایت حریف که خب به طور طبیعی ما به ابزارهای محاسبه کردن seo وبسایت حریف دسترسی نداریم درین نصیب بدون چاره می شویم از وبسایت های بررسی seo وب سایت به کارگیری کنیم.

که درپی این مقاله براتون ۱۷ ابزار و تارنما معرفی کردم و می‌توانید ازشون استعمال نمایید

برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 11 ]

[ يکشنبه 17 دی 1402 ] 16:41 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

نوشتن تایتل حرفه‌ای برای محتوا

تیتر بهینه سازی یا این که (سئو title) به عبارتی ساختار عنوانی میباشد که در ورقه حاصل کاوش برای یوزرها اکران داده میشود، مطلقا تلاش نمائید که مجال تایپ کردن تگ تایتل صفحه ها سئو در مشهد متاع فروشگاه آنلاین‌تان از تکنیک‌ های تیتر نویس و نسخه برداری رایتینگ به کارگیری فرمایید و عنوان ها جذابی خلق و خوی فرمائید که در کاغذ حاصل کاوش همانند قلاب استفاده کننده را به دام بیاندازد و او‌را به قرائت محتوای شما ترغیب نماید.

سئو متا دسکریپشن

سئو توضیحات متا یا این که (meta description) یکی‌از مهمترین قسمت‌های بهینه سازی صفحه های مال محسوب میشود که نباید از آن غافل گردید، به طبع برای تایپ کردن یک متا دیسکریپشن با صرفه و جالب وقت کافی بگذارید و تلاش نمایید که متنی اخلاق نمائید که از جذابیت و توان گیرایی بالایی بهره مند باشد تا توضیحات متای جنس شما نیز همانند تیتر ورقه مخاطب را به دام بیاندازد.

۶ ترفند تایپ کردن متادسکریپشن برگه جنس

معرفی کوتاه فرآورده

تایپ کردن متن تبلیغاتی درباره مال

استعمال از ارزش

به کارگیری از عبارات وسوسه کننده مثل تخفیف، مجانی و ..

استعمال از اعداد

رفتار یک ویترین جادویی!

منظورم از ویترین به عبارتی جمله او‌لین میباشد که استفاده کننده بعداز ورود به شیت فرآورده با آن مواجه میگردد که در دنیای روانشناسی از آن تحت عنوان (First Impression) نیز خاطر می‌گردد، فراموش نکنید اولی محتوایی که در برگه مال به دیده مخاطب میخورد ساختار چهارچوب کلی تصورات مخاطب از داخل مایه محتوای شیت شما‌را صورت میدهد پس مسلما برای پیاده سازی او‌لین نصیب‌های محتوای شیت فرآورده اختراع به خرج دهید و کوشش نمایید متناسب به پرسونای مخاطبان و مهم‌ترین گرفتاری‌ آن ها یک ویترین جادویی دیدنی برای برگه مال‌تان ساخت و ساز فرمایید.

پیوند داخلی

پیوند‌های داخلی پل‌های ارتباطی یوزرها برای گشت و گذار در صفحه ها متفاوت وبسایت شما محسوب می شوند پس با حدس پیوندها معنایی دربین کلمه ها کلیدی صفحه های گوناگون و پیش گویی نیاز یوزرها به محتواهای نو کارایی نمائید که در لابه لای نصیب‌های متفاوت محتوای صفحه ها متاع وبسایت فروشگاهی‌تان پیوند‌های داخلی هدفمندی به بقیه صفحه ها داخلی مثل محصول ها، تیم بندی‌ها، صفحه های وب لاگ و … ساخت‌و‌ساز نمائید.

پیوند فرنگی

شما میتوانید به یاری لینک و پیوند‌های فرنگی اعتبار محتوای ورقه متاع‌تان را ارتقا دهید اما حواس‌تان باشد که‌این عمل را با احتیاط بدون نقص اعمال دهید برای مثال از درون برگه کالا با کلمه و واژه کلیدی برگه به بقیه وبسایت‌ها لینک و پیوند ندهید و … گاهی با دقت به استراتژی بهینه سازی میتوانید به تارنما‌های دارای اعتبار اهل ایران و فرنگی حوزه کاری‌تان لینک و پیوند بدهید ولی فراموش نکنید که‌این لینک و پیوند‌ها تماما متناسب با نیاز مخاطب و در مسیر تولید یک تجربیات کاربری عالی باشند.


کلیپ

به کارگیری از ویدیو یکی دوستداشتنی‌ترین ترفندهای بهینه سازی صفحه های کالا وب سایت‌های فروشگاهی محسوب میشود که نقش ویژه‌ای در بهبود روند seo وبسایت و ارتقا فروش دارااست، مسلما عملکرد نمایید در صفحه های فرآورده اصلی تارنما‌تان، یک‌سری کلیپ دیدنی و مخاطب پسند قرار دهید. حقیقت به طبع موردنیاز وجود ندارد برای هر ورقه یک ویدیو نو بسازید و می توانید با یه خرده نوآوری از جمله یک کلیپ کلی با مضمون توضیح مجال ارسال تولیدات بعداز توصیه ضبط فرمایید و از همین محتوای ویدئویی اثبات در تعداد متعددی از صفحه ها متاع تارنما‌تان به کار گیری نمایید.

تصاویر حقیقی وواقعی

مسلما شما هم زمانی که قصد خرید یک کالا فیزیکی در دنیای حقیقی وواقعی دارید مقداری آن را تحت و رو میکنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که حقیقتا قصد خرید دارید یا این که خیر، در فضای استخراج و شغل های آنلاین هم این داستان هنوز برقرار میباشد و مشتریان مغازه‌های اینترنتی نیز دوست دارا هستند از روزنه وب و گوگل تجارب‌ای در حدود حقیقت برای لمس و پژوهش تولیدها دکان شما داشته باشند، پس با دقت بدین نکته به طبع در بخشی از ساختار محتوای شیت فرآورده، تصاویری حقیقی وواقعی از محصول ها‌ت ان قرار دهید تا مخاطب فرصت بیشتری با محتوای تارنما مشغول باشد و احتمال خرید نیز ارتقاء یابد.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 10 ]

[ چهارشنبه 13 دی 1402 ] 10:08 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

اجتناب از اضافه کردن محتوا بالای محتوای موجود

اجتناب از افزودن محتوا بالای محتوای جانور یکی‌از راهبردهای کلیدی در کاهش “Cumulative Layout Shift” (CLS) میباشد. در ساخت سایت، یکی‌از معضل‌هایی که به صورت مکرر با آن روبرو هستیم، اضافه کردن عناصری به کاغذ میباشد که می تواند جریان طبیعی محتوا را مختل نماید. این موادسازنده میتوانند سئو در مشهد مشمول تبلیغات پاپ‌آپ، بنرها، اعلان‌ها یا این که حتی موادتشکیل دهنده دینامیکی مانند پیام‌های به‌روزرسانی باشند. هنگامی این موادتشکیل دهنده به ناگهان و فارغ از هشدار پیشین در نصیب‌هایی از برگه ظواهر میگردند که یوزرها انتظار آن را ندارند، میتوانند تجربیات کاربری را به شدت ذیل تأثیر قرار دهند.

زمانی یوزرها در هم اکنون تلاوت محتوا یا این که تعامل با برگه میباشند، اضافه شدن ناگهانی محتوا می تواند سبب سردرگمی و نارضایتی آنها خواهد شد. به‌تیتر نمونه، یک استفاده کننده که قصد داراست روی لینک و پیوند یا این که دکمه‌ای کلیک نماید، ممکن میباشد به جهت ظواهر شدن ناگهانی یک تبلیغ یا این که پاپ‌آپ، به غلط بر روی عنصر دیگری کلیک نماید. این قضیه میتواند باعث به تجربه منفی برای یوزرها خواهد شد و حتی موجب گردد که آنان از بازدید دوباره از وبسایت پشیمان شوند.

CLS خیر فقط بر تجربیات کاربری تأثیر میگذارد، بلکه بخشی اصلی از فاکتورهایی میباشد که بوسیله موتورهای کاوش برای تحلیل و جايگاه‌بندی صفحه ها اینترنت آیتم به کار گیری قرار می گیرد. صفحاتی که دارنده CLS بالاتری می باشند، ممکن میباشد در حاصل کاوش درجه‌بندی زیر‌تری داشته باشند.

برای کاهش تأثیرات منفی افزودن محتوا بر CLS، گسترش‌دهندگان و طراحان اینترنت بایستی به توجه نرم افزار‌ریزی نمایند. به‌مکان افزودن محتوا به طور ناگهانی، می‌اقتدار از طریق‌هایی مانند پیش‌لود محتوا یا این که ساخت‌و‌ساز فضای منحصر برای تبلیغات و اعلان‌ها بهره برد.

پیش‌لود محتوا بدین معناست که فضای مورد نیاز برای ارکان مازاد مانند تبلیغات یا این که پاپ‌آپ‌ها از قبلی در حیث گرفته می شود. این عمل میتواند از انتقال ناگهانی ارکان خودداری نماید و ثبات بیشتری به ورقه ببخشد.

همینطور، بررسی مداوم همت شیت اینترنت و طرز بار گذاری محتوا برای شناسایی و رفع ایرادات احتمالی در CLS ضروری میباشد. استعمال از ابزارهای آزمایش و تحقیق میتواند به توسعه و گسترش‌دهندگان یاری دهد تا با صرفه‌سازی‌های ما یحتاج را جاری ساختن دهند.

در غایت، اجتناب از افزودن محتوا به طور ناگهانی بالای محتوای جانور خیر صرفا به کاهش CLS و بهبود تجربیات کاربری یاری می‌نماید، بلکه قادر است تأثیر مثبتی بر seo و مرتبه‌بندی صفحه های اینترنت داشته باشد. این روش علامت‌دهنده دقت به جزئیات و فهم عمیق از طرز تعامل یوزرها با اینترنت‌وبسایت میباشد.

۳. لود اسکریپت‌ها و استایل‌ها با تمرکز

بار گذاری ظریف اسکریپت‌ها و استایل‌ها در اینترنت‌تارنما‌ها نقش حیاتی در باصرفه‌سازی “Cumulative Layout Shift” (CLS) دارااست. CLS، که نماد‌دهنده ثبات بصری صفحه های اینترنت میباشد، قادر است به شدت پایین تأثیر تغییرات ناگهانی ناشی از بار گذاری یا این که اجرای اسکریپت‌ها و استایل‌ها قرار گیرد. این تغییرات میتوانند تجربیات کاربری را مختل کرده و سبب ساز سردرگمی یا این که نارضایتی یوزرها شوند. براین اساس، بسط‌دهندگان و طراحان اینترنت می بایست به توجه طریق‌های بار گذاری و اجرای این موادتشکیل دهنده را رئیس نمایند.

اسکریپت‌ها و استایل‌ها می توانند به صورت قابل توجهی بر پیاده سازی و کارایی شیت اینترنت تأثیر بگذارند. اسکریپت‌هایی که دیر بار گذاری می گردند یا این که به ناگهان ایفا میگردند، می توانند سبب به انتقال‌های ناگهانی در موادتشکیل دهنده کاغذ شوند. به همین ترتیب، استایل‌هایی که دیر ایفا میشوند، میتوانند سبب ساز به تغییرات بصری ناخواسته در کاغذ شوند.

یکی طریق‌های اصلی برای کاهش تأثیر اسکریپت‌ها بر CLS، به کار گیری از مختصات async و defer در تگ‌های اسکریپت میباشد. async برای اسکریپت‌هایی که ترتیب اجرای آن ها عنایت ندارد مطلوب میباشد و اذن می دهد کاغذ اینترنت در حالی که اسکریپت در پس‌مسئله بار گذاری میشود، رندر خواهد شد. defer، از سوی دیگر، تا‌زمانیکه کل محتوای برگه بار گذاری نشده باشد، اجرای اسکریپت‌ها را به تأخیر می‌اندازد. ای


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 10 دی 1402 ] 9:36 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

الگوریتم EEAT گوگل چیست؟

یک کدام از مهم‌ترین عواملی که سبب رویش صفحه های اینترنت در وب می گردد، به چنگ آوردن ترافیک ارگانیک میباشد. ترافیک ارگانیک به عبارتی ورودی یوزرها گوگل میباشد. وقتی که کاربری واژه یا این که عبارتی را سرچ می‌نماید، گوگل حاصل 10 تایی را به او آرم می دهد که SERP یا این که شیت نتیجه ها سرچ نامیده می شود. مهم‌ترین و مهم ترین روایت و مبارزه اینجاست. معمولا نتیجه ها ستون نخستین تا سوم شایسته ترین‌های کاوش بوده سئو در مشهد و تا 90% مراد‌های یوزرها را جواب میدهد.

تا به اینجا از لحاظ یوزرها کاوش کننده هیچ مشکلی وجود ندارد. آن‌ها سرچ کرده و شایسته ترین فیض را گوگل به آن‌ها نشانه می دهد و مجموع.

ولی از نگاه صاحبان وبسایت‌ها ابدا اینطور وجود ندارد. زمانی کاربری سرچ نماید و از درون کاغذ SERP وارد اینترنت سایتی گردد،‌ به آن ترافیک ارگانیک گفته میشود.

انگیزه نامیدن آن هم این میباشد که‌این ترافیک‌ها با هیچ سیرتکامل پرداخت مبلغی وارد نشده‌اند و طبیعی می باشند.

در مقابل آن ترافیک پرداختی هم داریم که موقتی نمی خواهیم به آن بپردازیم.

تا به اینجا کلیه چیز مشخص و معلوم میباشد. کاربری سرچ می‌نماید، گوگل حاصل بهتر را به او آرم میدهد و بازدیدکننده متشخص هم وارداتی و مقاله متبوع خویش را بازرسی می‌نماید.

البته چه میگردد که یک‌سری نتیجه ها در ورقه در آغاز گوگل می باشند و یک‌سری هم در صفحه ها آینده؟

همگی شما با معنا سئو یا این که Search Engine Optimization که می شود seo موتورهای کاوش آشنا می باشید.

چهت نیل به صفحه ها در آغاز بایستی سئو مطلوب شکل بگیرد.

اساسی‌ترین و مهم ترین استدلال بالا رفتن در حاصل گوگل، آنالیز‌های گوگل میباشد.

گوگل برای بررسی اتومات خویش الگوریتم‌هایی را تمجید کرده و انجام می‌نماید که به واسطه‌ آن ها وضعیت و منزلت صفحه های را در SERP مشخص و معلوم نمایند.

الگوریتم‌های گوگل چه میباشند؟

الگوریتم‌های گوگل گروه‌ای از طریق‌ها، الگوریتم‌ها، و فرمول‌های ریاضی می باشند که بوسیله موتور جستجوی گوگل برای درجه‌بندی صفحه های اینترنت بر پایه ی عنایت و قیمت آنان برای یوزرها به کارگیری میگردند.

مثلا، زمانی که شما در گوگل جستجویی جاری ساختن می‌دهید، گوگل از الگوریتم‌های خویش برای جستن صفحه ها اینترنت مربوط به لغت ها کلیدی شما به کارگیری می‌نماید و آن‌گاه صفحه های را مبتنی بر التفات و قیمت آنها برای یوزرها آراسته می‌نماید.

الگوریتم‌های گوگل مشمول قسمت‌های مختلفی مانند Caffeine، PageRank، Hummingbird، Panda، Penguin، و Pigeon می گردند.

هر مورد از این الگوریتم‌ها به طرزی خاص به جستجوی یوزرها در گوگل جواب می دهند و سکو‌بندی صفحه ها را بر طبق دست اندرکاران مختلفی مانند چگونگی محتوا، سرعت بار گذاری، امنیت و اعتبار صفحه های، برخورد یوزرها، و اکثری دیگر از معیارها انتخاب می‌نمایند.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ دوشنبه 4 دی 1402 ] 14:48 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

منظور از پردازش محدود روی سرور با ایجکس چیست؟

پردازش محصور روی سرور با ajax به‌این زمینه اشاره دارااست که درخواست‌های ajax معمولاً تنها داده‌های مایحتاج را از سرور بازیابی می‌نمایند، خیر اینکه تمام برگه HTML را بارگذاری نمایند. این قضیه، مقدار منابع سرور ما یحتاج برای پردازش درخواست‌ها را کاهش می دهد و می تواند کارایی کلی اپلیکیشن را بهبود ببخشد.

در اپ‌های اینترنت سابق، هنگامی که مخاطب درخواستی را در ورقه جاری ساختن میدهد، سرور فولدر HTML درخواستی را بازیابی می‌نماید، هرگونه درخواست سئو در مشهد مقر داده یا این که منطق تجاری را پردازش کرده و ورقه بدون نقص HTML را برای ارسال به مشتری ساخت می‌نماید. این مراحل میتواند بسیار نماید باشد، به خصوص هنگامی که با وسعت متعددی از داده‌های غامض سروکار دارید.

با این حالا، با ajax ، درخواست‌ها معمولاً هدفمندتر و بر بازیابی داده‌های خاص یا این که اجرای وظایف خاص متمرکز میباشند. این بدان معنا میباشد که سرور نیازی به پردازش داده‌های غیرضروری یا این که منطق تجاری ندارد که سبب کاهش واحد سنجش پردازش ما یحتاج و پیشرفت در عملکرد کلی می‌گردد.

مثلا، در صورتی‌که مخاطب در درحال حاضر مشاهده یک کاغذ متاع در یک اینترنت‌تارنما فروشگاهی میباشد، یک اپلیکیشن اینترنت دیرین ممکن میباشد تمام برگه HTML را بار گذاری نماید، برای مثال داده ها مرتبط با محصول ها مرتبط، نظرها و جزئیات دیگر. با ajax، کاغذ قادر است به سیرتکامل‌ای پیاده سازی خواهد شد که آغاز داده ها اول جنس را بارگیری نماید و بعد از آن از درخواست‌های ajax برای بارگیری داده‌های مازاد مانند نظرها یا این که تولیدات مرتبط در وقتی که مخاطب درخواست می‌نماید، استعمال نماید. این فرمان معیار پردازش مایحتاج در سرور را کاهش میدهد و تلاش کلی نرم‌افزار را بهبود میبخشد.

با دقت به فرایند رو به پرورش تکنولوژی‌های اینترنت، ایجکس تحت عنوان یکی‌از تکنیک‌هایی که برای بهبود تجارب کاربری اینترنت‌تارنما‌ها و نرم افزار های اینترنت استعمال میگردد، بسیار اساسی میباشد. با به کار گیری از ایجکس، برنامه نویس ها می توانند صفحه ها اینترنت پویا بسازند که‌این شغل به بهبود سرعت و کارایی اینترنت‌تارنما امداد می‌نماید. خلال این، با به کارگیری از ایجکس می توانید به صورت انعطاف‌پذیر با اینترنت سرور رابطه برقرار نمائید و داده‌ها را به طور غیر به طور همزمان اخذ نمائید.

با این درحال حاضر، هرگاه به ایجکس فکر میکنید، می بایست به دو نکته دقت داشته باشید؛ اولا می بایست نظارت فرمائید که آیا ایجکس شایسته ترین راهکار برای ایراد شماست یا این که نه؛ و دوما، برای به کارگیری پیروز از ایجکس، ما یحتاج میباشد با تمرکز به اصول ایجکس، اصول امنیتی و دسترسی به داده‌ها اعتنا نمائید.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 15 آذر 1402 ] 10:20 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

مزایای استفاده از کپی رایتینگ چیست؟

seo بازاریابی نسخه برداری‌رایتینگ بر کلمه ها و عباراتی تمرکز داراست که برای تعریف اینترنت‌تارنما شما به کار گیری می شود. در‌واقع اسکن‌رایتینگ برای seo تارنما واجب میباشد؛ چون به چشم شدن وب سایت و ارتقاء کلیک امداد می‌نماید. همگی این موردها منجر ارتقاء نرخ کلیک وب سایت گردیده و در‌غایت به بهبود حالت فروش و درآمدزایی بیشتر سبب ساز می‌گردد. 

در‌واقع از نسخه برداری‌رایتینگ برای ترغیب بیشتر کاربر و تبدیل وی به مشتری سئو در مشهد به کارگیری شود. اما برای ارتقا CTR توصیه میکنیم نوشته ی علمی «نرخ کلیک» را نیز تفحص نمائید؛ درین نوشته ی علمی راه حل‌های دیگری برای ارتقاء نرخ کلیک تارنما آورده شده میباشد. 

مثال های نسخه برداری رایتینگ؛ رسیدگی مثال‌های چیره برای استارت Copywriting

تکنیک‌های مختلفی برای نسخه برداری رایتینگ وجود داراست. با‌این‌وجود، هر کسی نمی‌تواند از روش جادوی لغت ها، کاربر را ترغیب به خرید یا این که استعمال از سرویس ها نماید. البته در‌صورتی‌که قصد دارید، شانس خویش را در اسکن‌رایتر شدن آزمون نمائید، توصیه می گردد تا مکان ممکن، مثال های نسخه برداری رایتینگ برنده را رسیدگی فرمائید. 

شما میتوانید با الهام تصاحب کردن از آن ها و به کارگیری از نوآوری خویش، به اسکن رایتر ماهر بدل گردید. یکی‌از مثال‌های اسکن رایتینگ، لندینگ پیج‌های وبسایت وبسیما میباشد. از جمله، لندینگ پیج سرویس ها seo وبسایت مثال‌ای مطلوب از نسخه برداری‌رایتینگ را به شما آرم می دهد. سفارش می کنیم مسلماً این لندینگ را استیناف نمائید.  

برای ارتقاء نرخ تبدیل از اسکن رایتینگ غافل نشوید

درین نوشته ی علمی به‌طور‌بدون نقص پرسش «اسکن رایتینگ چیست» را جواب دادیم. نسخه برداری‌رایتینگ به استحصال‌و‌شغل‌های متعدد یاری می‌نماید تا در لحظات حساس، شانس گزینش شدن به وسیله استفاده کننده را ارتقاء دهند. به‌همین ادله نباید نسبت به آن بی‌اعتنا بود. 

وبسایت شما در 12 ثانیه، به‌یاری نسخه برداری‌رایتینگ توانا قادر است استفاده کننده را ترغیب به کلیک نماید. علاوه‌بر این، در صفحه ها فروشگاهی، برای فروش بیشتر اثر‌گذار خواهد بود. به‌همین عامل میباشد که اکثری از کارشناسان از مداقه اسکن‌رایتینگ در seo وبسایت و ارتقاء نرخ تبدیل حرف کرده‌اند. درصورتی که شما نیز تجربیات‌ای از به‌فعالیت‌گیری این طریق دارید، در بخش نظرها با ما و بقیه خواننده‌گان بین بگذارید.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ شنبه 4 آذر 1402 ] 10:23 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

موثرترین تکنیک های افزایش سرعت سایت

آیا میدانید حتی یک ثانیه تانی در طول بارگیری وب سایت شما، بر آتی تجاری تان اثر خواهد گذاشت؟ سرعت برای یوزرها بالقوه بسیار مداقه داراست، متاسفانه بیش تر از نیمی از بازدیدکنندگان شکیبا نیستند و در شکل نماید بودن وبسایت، فورا ورقه را سوراخ می نمایند، جذاب میباشد بدانید سئو در مشهد یک ثانیه تانی در حین بارگیری برگه سبب میشود 16 درصد رضایت مشتری، 11 درصد بازدید شیت و 7 درصد داده های عددی فروش کاهش یابد!

در واقعیت 47 درصد از بازدیدکنندگان انتظار دارا هستند، وبسایت ها در سه ثانیه یا این که کمتر بارگیری شوند که در صورتی‌که این فرصت بیشتر گردد خیلی از آنها برگه را رها می نمایند و این اصلی ترین ضربه ایی میباشد که می‌تواند به کسب و کار شما وارد گردد چون این سعی ضعیف سبب می‌شود یوزرها تجربیات بدی از وب سایت پیدا نمایند و دیگر به تارنما شما بازنگردند.

بدانید در‌صورتی‌که برگه شما سرعت پایینی داشته باشد، خیر فقط مشتریان خویش را از دست می دهید بلکه در جايگاه بندی گوگل نیز مقام تحت تری می‌گیرید چون سرعت همواره یکی مهم ترین فاکتورهای تحلیل بهینه سازی بوده میباشد پس در‌صورتی‌که میخواهید سایت شما در نتیجه ها گوگل، جايگاه بهتری را استحصال نماید قطعا تکنیک های موءثر برای بالا بردن سرعت وب سایت را بیاموزید.

فعلا سوای قربانی کردن ارکان ورقه که برای تجربیات کاربری ضروری می‌باشند، چه طور خواهیم توانست سرعت تارنما را ارتقا دهیم؟ نحوه‌های متفاوت متعددی وجود داراست که می‌توانید برای ارتقاء سرعت تارنما و بهبود تجربیات کاربری از آن‌ها به کارگیری فرمائید درین نوشته‌ی‌علمی به شایسته ترین و موثرترین آنها خوا هیم پرداخت.

سفارش ویژه: زمان جامع و بی نقص فراگیری html css یک توشه برای مدام، با ارزش مطلوب، حافظه بگیرید.

1. درخواست های HTTP را به دست‌کم برسانید

طبق گفته‌های یاهو، 80 درصد از مجموع فرصت بار گذاری یک برگه برای بارگیری بخش های گوناگون برگه مانند تصاویر، صفحه های CSS و اسکریپت‌ها صرف میشود پس تا جایی که میتوانید تعداد درخواست‌های سمت سرور را کاهش دهید.


[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 29 آبان 1402 ] 9:44 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

دزد دریایی گوگل چقدر سختگیر است؟

نخستین این نکته را بگوییم که تمرکز و حق تقدم اولیه Google Pirate روی حذف URL یا این که به عبارتی برگه میباشد، خیر تمام تارنما؛ البته درصورتی که گوگل برای بیشتراز 50% محتواهای ایندکس شدۀ شما گزارش نسخه برداری بودن اخذ نماید، به احتمال خیلی زیاد مبتلا پنالتی مشقت بار و هنگفت Pirate گردید. در مثالی هم سئو در مشهد که برای وبسایت پی‌سی دانلود زدیم، می بایست بدانید که‌این وب سایت محتواهای بخش اعظمی متعددی داشت که بیشتر آن‌ها محتوای نقض کننده ضابطه اسکن رایت بودند و به همین ادله تک تک وب سایت مبتلا جریمه شد.

درخصوص شدت سختگیری الگوریتم سارق دریایی هم راستش را بخواهید، گوگل در خیلی از مفاد از گلایه‌های DMCA دیده پوشی می‌نماید! یعنی بدون چاره میباشد که خیلی از آنها را نادیده بگیرد. چرا؟‌

به طبع بخوانید: الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی تارنما شما داراست؟
فکر کنید که شما در گوگل عبارت دانلود فتوشاپ را سرچ میکنید. گوگل هم به خیال و خاطر گلایه‌های کمپانی Adobe (تولید کننده فتوشاپ) از وبسایت‌های ارائه دهنده این اپ، همگی آنان را از نتیجه ها حذف نموده است.

آیا این مورد سبب میشود تا شما راضی به خرید اپلیکیشن فتوشاپ به ارزش تعدادی صد دلار از Adobe گردید؟ خیر! اما منجر می‌گردد شما به مکان گوگل، در موتور جستجوی دیگری مثل بینگ، در‌پی دانلود نرم افزار فتوشاپ باشید.

پس گوگل در غایت برای اینکه مخاطبان خودش را از دست ندهد، بدون چاره میباشد در برخی مواقع بیخیال گلایه‌های کمپانی‌های صاحب و مالک تاثیر محتوا بشود. ولی در هر هم اکنون این موقعیت برای تمامی محتواها هم به وجود نمی‌آید، پس مراقب باشید!

یک نکته_ احتمالاً اکثر زمان ها مخاطبان این نوشته‌ی علمی، وبمسترانی می باشند که از نوشته‌ی‌علمی‌های تکراری در سایتشان به کارگیری نمیکنند؛ البته با بازرسی این مطالب این سؤال در ذهنشان به وجود آمده که: چطور یک تارنما می تواند مطالب وب سایت من‌را، در حالی که آن را منتشر کرده‌ام بدزدد؟ مگر پاندای گوگل با آن رویا رویی نمی‌نماید؟

پیرو توضیحات بیشتری میدهیم.


دنبال یه فعالیت مالامال درآمد از اینترنتی؟
تو عصر زمان‌های اینترنتی شایسته ترین رویه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
دزدان محتوا و یادگرفتن رویارویی با آن ها
هزینه‌ای که الآن می بایست برای تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی هزار کلمه و واژه‌ای به مولف محتوا بدهید، چیزی در بین 20 تا 100 هزار تومان میباشد. درحال حاضر فرض نمایید وب سایت دیگری سوای پرداخت حتی یک ریال، نوشته‌ی‌علمی‌ای را که برای آن هزینه کرده‌اید، می‌دزدد و تحت عنوان مالک آن محتوا شناخته میگردد! چطور؟!

وبسایت‌هایی در سطح اینترنت وجود دارا هستند که خیر به دست وبمستر و مدیریت، بلکه به دست ربات‌های خود کار مدیر می گردند. این ربات‌ها به طور خودکار محتوای یک تارنما را نسخه برداری می‌نمایند و در وب سایت خودشان قرار می دهند.

محتوایی که از طرف این وبسایت‌های دزد دزدیده و منتشر می شود، تعداد و سرعت بالایی دارااست و این زمینه منجر میشود که ربات‌های گوگل و سایر موتورهای کاوش، با سرعت بیشتری برای تحقیق و ایندکس محتواها به آن رمز بزنند.

هم اکنون فکر کنید که در صورتی‌که یکی‌از این ربات‌ها به یاری وبمستر، وبسایت شمارا غرض قرار بدهد چه اتفاقی می‌ افتد؟ محتوای نو شما امروز ساعت 17 بعد از ظهر در سایتتان منتشر میگردد، البته گوگل تا 2 روز دیگر برای ایندکس نوشته‌ی علمی به وب سایت شما رمز نمی‌زند. دراین‌صورت ربات در به عبارتی اولِ عمل محتوای دست اولیه‌تان را در وب سایت خودش منتشر و از طرف گوگل تحت عنوان صاحب و مالک محتوا شناخته میگردد! درحال حاضر محتوای شما از حیث گوگل اسکن میباشد و احتمالا در شکل تکرار، با خشم پاندا روبرو میشوید.

برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ چهارشنبه 10 آبان 1402 ] 10:17 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]