نوشتن تایتل حرفهای برای محتوا
تیتر بهینه سازی یا این که (سئو title) به عبارتی ساختار عنوانی میباشد که در ورقه حاصل کاوش برای یوزرها اکران داده میشود، مطلقا تلاش نمائید که مجال تایپ کردن تگ تایتل صفحه ها سئو در مشهد متاع فروشگاه آنلاینتان از تکنیک های تیتر نویس و نسخه برداری رایتینگ به کارگیری فرمایید و عنوان ها جذابی خلق و خوی فرمائید که در کاغذ حاصل کاوش همانند قلاب استفاده کننده را به دام بیاندازد و اورا به قرائت محتوای شما ترغیب نماید.
سئو متا دسکریپشن
سئو توضیحات متا یا این که (meta description) یکیاز مهمترین قسمتهای بهینه سازی صفحه های مال محسوب میشود که نباید از آن غافل گردید، به طبع برای تایپ کردن یک متا دیسکریپشن با صرفه و جالب وقت کافی بگذارید و تلاش نمایید که متنی اخلاق نمائید که از جذابیت و توان گیرایی بالایی بهره مند باشد تا توضیحات متای جنس شما نیز همانند تیتر ورقه مخاطب را به دام بیاندازد.
۶ ترفند تایپ کردن متادسکریپشن برگه جنس
معرفی کوتاه فرآورده
تایپ کردن متن تبلیغاتی درباره مال
استعمال از ارزش
به کارگیری از عبارات وسوسه کننده مثل تخفیف، مجانی و ..
استعمال از اعداد
رفتار یک ویترین جادویی!
منظورم از ویترین به عبارتی جمله اولین میباشد که استفاده کننده بعداز ورود به شیت فرآورده با آن مواجه میگردد که در دنیای روانشناسی از آن تحت عنوان (First Impression) نیز خاطر میگردد، فراموش نکنید اولی محتوایی که در برگه مال به دیده مخاطب میخورد ساختار چهارچوب کلی تصورات مخاطب از داخل مایه محتوای شیت شمارا صورت میدهد پس مسلما برای پیاده سازی اولین نصیبهای محتوای شیت فرآورده اختراع به خرج دهید و کوشش نمایید متناسب به پرسونای مخاطبان و مهمترین گرفتاری آن ها یک ویترین جادویی دیدنی برای برگه مالتان ساخت و ساز فرمایید.
پیوند داخلی
پیوندهای داخلی پلهای ارتباطی یوزرها برای گشت و گذار در صفحه ها متفاوت وبسایت شما محسوب می شوند پس با حدس پیوندها معنایی دربین کلمه ها کلیدی صفحه های گوناگون و پیش گویی نیاز یوزرها به محتواهای نو کارایی نمائید که در لابه لای نصیبهای متفاوت محتوای صفحه ها متاع وبسایت فروشگاهیتان پیوندهای داخلی هدفمندی به بقیه صفحه ها داخلی مثل محصول ها، تیم بندیها، صفحه های وب لاگ و … ساختوساز نمائید.
پیوند فرنگی
شما میتوانید به یاری لینک و پیوندهای فرنگی اعتبار محتوای ورقه متاعتان را ارتقا دهید اما حواستان باشد کهاین عمل را با احتیاط بدون نقص اعمال دهید برای مثال از درون برگه کالا با کلمه و واژه کلیدی برگه به بقیه وبسایتها لینک و پیوند ندهید و … گاهی با دقت به استراتژی بهینه سازی میتوانید به تارنماهای دارای اعتبار اهل ایران و فرنگی حوزه کاریتان لینک و پیوند بدهید ولی فراموش نکنید کهاین لینک و پیوندها تماما متناسب با نیاز مخاطب و در مسیر تولید یک تجربیات کاربری عالی باشند.
کلیپ
به کارگیری از ویدیو یکی دوستداشتنیترین ترفندهای بهینه سازی صفحه های کالا وب سایتهای فروشگاهی محسوب میشود که نقش ویژهای در بهبود روند seo وبسایت و ارتقا فروش دارااست، مسلما عملکرد نمایید در صفحه های فرآورده اصلی تارنماتان، یکسری کلیپ دیدنی و مخاطب پسند قرار دهید. حقیقت به طبع موردنیاز وجود ندارد برای هر ورقه یک ویدیو نو بسازید و می توانید با یه خرده نوآوری از جمله یک کلیپ کلی با مضمون توضیح مجال ارسال تولیدات بعداز توصیه ضبط فرمایید و از همین محتوای ویدئویی اثبات در تعداد متعددی از صفحه ها متاع تارنماتان به کار گیری نمایید.
تصاویر حقیقی وواقعی
مسلما شما هم زمانی که قصد خرید یک کالا فیزیکی در دنیای حقیقی وواقعی دارید مقداری آن را تحت و رو میکنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که حقیقتا قصد خرید دارید یا این که خیر، در فضای استخراج و شغل های آنلاین هم این داستان هنوز برقرار میباشد و مشتریان مغازههای اینترنتی نیز دوست دارا هستند از روزنه وب و گوگل تجاربای در حدود حقیقت برای لمس و پژوهش تولیدها دکان شما داشته باشند، پس با دقت بدین نکته به طبع در بخشی از ساختار محتوای شیت فرآورده، تصاویری حقیقی وواقعی از محصول هات ان قرار دهید تا مخاطب فرصت بیشتری با محتوای تارنما مشغول باشد و احتمال خرید نیز ارتقاء یابد.
[ چهارشنبه 13 دی 1402 ] 10:08 ] [ محمد صادقی ]
[ ]