آیا هوش مصنوعی جمنای اولترا، ChatGPT را به زانو در آورد؟

برای جواب بدین پرسش می اقتدار اعلام کرد، گوگل با ارائه هوش تصنعی و مصنوعی جمنای اولترا تمامی توانمندی‌های خویش را به اکران گذاشت. با اعتنا به قابلیت و امکان‌های هوش تصنعی Gemini Ultra اجرای آن مستلزم زیرساخت و مشقت بار افزارهای قدرتمندی میباشد. از این رو بیشترین کاربرد را در ارگان ها و ارگان های تبارک و دیتاسنترهای بزرگ و غول پیکر دارااست.ولی با رونمایی از این سبک حاذق و ارتقاء یافته، گوگل داعیه سئو در مشهد کرد هوش تصنعی جمنای در مقایسه با GPT- OpenAI عملکردی بهتری را از خویش نشانه می‌دهد. براین اساس این مجموعه اصلی ترین سبک خویش را با GPT در بنچمارک به بحران کشانده میباشد.

طبق آمارهای اعلام گردیده، هوش تصنعی و مصنوعی جمنای اولترا در حوزه اپلیکیشن نویسی ازChat GPT با اختلاف متعددی چیره‌ترعمل کرد و در باقی مورد‌ها اختلاف پاره ای با یکدیگر دارا‌هستند. به عبارت دیگر گفته می‌گردد در موقعیت یکسان از 10 آزمایش صورت گرفته بر روی جمنای اولترا و Chat GPT ، در 8 آزمایش هوش تصنعی جمنای اولترا بیشترین امتیاز را از آن خویش کرد.

ولی بعضی از یوزرها معتقدند که GPT-4 with Vision می تواند در لحظه تحلیل ویدئو و جواب به آن را ایفا دهد، صحیح همچون کاری که گوگل در دموی سبک جمنای خویش به طور جعلی آرم اعطا کرد. بدین ترتیب در غایت هوش تصنعی جمنای اولترا برای پیشی تصاحب کردن از حریف سرسخت خویش، ChatGPT که با‌گاز در هم اکنون توسعه میباشد، بایستی معضل‌های بخش اعظمی را پشت رمز بگذارد.

در کل هوش تصنعی و مصنوعی جمنای اولترا تحت عنوان مطرح ترین و قدرتمندترین سبک گوگل برای اجرا شغل های بسیار بغرنج شناخته میگردد. این ورژن از Gemini که قابلیت و امکان‌های توسعه یافته و ارتقاء یافته‌ای همانند عامل چندین وجهی، کدنویسی با یکسری لهجه دوست داستنی و غیره را در مقایسه با ورژن‌های دیگر جمنای به شایسته ترین شرایط ممکن در مشت یوزرها به طور پریمیوم قرار می‌دهد. گفتنی میباشد با ارائه واپسین ورژن Gemini Ultra، بارد که حریف اساسی ChatGPT OpenAI معرفی می شود تغییر تحول اسم اعطا کرد و در حال حاضر هوش تصنعی و مصنوعی جمنای اولترا درین میدان رقابت حضور دارااست. در‌این نوشته ی علمی عملکرد کردیم با ارائه مطالبی هر آن چه نیاز میباشد درباره‌ی توسعه یافته‌ترین ورژن جمنای گوگل بدانید را در اختیارتان در اختیار بگذاریم.


برچسب ها: سئو در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ چهارشنبه 8 فروردين 1403 ] 13:43 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]